刚看完“换换爱”
没想到会那么的感动!
哭死我了。。。

“换换爱”比“公主小妹”好看
嘻嘻!

我很喜欢这段。。。
你看见的每一颗星星,都代表我说我爱你
吹过你耳边的微风,就像我在说我想你
照在你身上的温暖阳光,那是因为我张开双手,在拥抱你
如果下雨了,那就是说我没有在你身边,真的好寂寞。

我决定了不去看张王子。。。
没得见公主们了
对不起哦,不是不要见你们
老实说超想见你们和王子的
只是我怕男友生气。。
毕竟我时常抽时间看王子
却没去看他的表演
所以这次的倒数就和男友过吧!

不知道是不是看台湾剧看多了
最近都想用华语写部落格。。。

2008年会是一个好年吗?
我会开心的过吗?
我希望我和我身边的每一个人都会开开心心
总之啊,不要有什么不幸的事发生
希望一切顺顺利利,大家平平安安
我怎么好像一个老太婆在许愿啊?
=_="

translation for what I wrote in chinese
just finish watching "Why Why Love"
didnt expect it to be so touchy
I was sobbing for the last few episodes
"Why Why Love" is nicer than "Romantic Princess"

I decided not to go Klang for countdown
because I dont wanna dissapoint theboyfriend
I dont want him to think that
I would rather spare my time for Prince Teo but not him

2007 is coming to an end...
what kind of luck will I have in 2008?
good? bad? hmm...
I hope nothing bad happen to me and all the people I know
I hope 2008 is a good year to me...

tomorrow I will be going back to Gohtong Jaya
no internet connection there so I cant blog...
hope I will have a nice countdown
and a nice new year! =)

HAPPY NEW YEAR!!!
love all of you <3
XD

Comments

Popular posts from this blog

한 여자를 사랑한 한 남자

Papa's day