心声

在工作上,觉得好像怎么做都做不好。总是会有些问题出现,很清楚知道我不能控制问题几时会出现但是老板不是这么想的。他会觉得是你不尽力去做所以才有问题,中间就算穿插了一些因素他那会去管。

有时觉得很委屈,没有人指导一直都只靠一本handbook和当有不明白就一直问问题,但是试问那一个老板喜欢一直回答问题?当有问题出现,总需要一个承担所以有事发生就怪我。

知道这个社会是这样,去那里打工都一样。所以只可以在这里写一写心声抒发心情嘻嘻!

或许是我笨,但我会努力。我还是相信努力的人会得到回报的,只是通常好人的回报来的比较迟哈哈!总好过没有吧 :P

Comments

chyeli said…
hey, working is like this. i see ur post (scary is i understand your post. luckily it is short and the wording u choose is simple) it remind me of my 1st few weeks when i newly started working. i still remember a phrase by boss tell me "u ot doesn mean u hardworking, it just mean you are not productive" which it is true. but you need time to show/prove urself that you are productive and u are contributing to the company. i know u will make it. just need time. i am urs if u wanna borrow.. shoulder, ear and others are FOC =)

Popular posts from this blog

한 여자를 사랑한 한 남자

Papa's day